Introductie

Welkom op Emma Belleza! Met dit artikel wil ik mijn blog kort introduceren. Zelf heb ik een passie voor onder andere beauty, DIY – projecten en mode. Graag wil ik deze passies via mijn blog delen en mijn lezers tips & tricks geven.

Ik wil beginnen met 3 artikelen per week. Elke maandag komt het artikel ‘Quote of the week’ online. Met dit artikel wil ik elke week een andere motiverende quote kort behandelen om de week goed te beginnen. Het volgende artikel wil ik op woensdag plaatsen, hier heb ik geen specifiek onderwerp voor, dit is het verrassingsartikel van de week! Als laatste wil ik elke zaterdag een review plaatsen, hierbij focus ik me vooral op beauty-producten.

In de toekomst zou ik graag een tweede review per week erbij gaan schrijven, hier wil ik namelijk de focus op leggen bij Emma Belleza.

Graag hoor ik hierover jouw mening! Vind je 3 artikelen per week genoeg? En waar zouden deze artikelen volgens jou over moeten gaan? Emma Belleza is  mijn eerste blog, dus feedback is van harte welkom.  Je kunt je mening achter laten door te reageren op een artikel of door contact met me op te nemen via mijn e-mail adres: emmabelleza@hotmail.com .

Veel plezier op Emma Belleza!

Liefs, Emma

Geef een reactie

