Quote of the week #1

De eerste ‘Quote of te week’, woohoo! Voor diegene die de introductie niet hebben gelezen; elke maandag wil ik in ‘Quote of the week’ een motiverende citaat kort behandelen om de week goed te beginnen.

Don't let enyone ever dull your sparkle

Bron afbeelding, klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Don’t ever let anyone dull your sparkle

Ik vind dit een leuke quote omdat het echt een positieve ‘vibe’ heeft en elke keer als ik aan deze quote denk voel ik me wat beter. Voor mij is dit echt een quote welke me eraan herinnerd dat ik altijd positief moet blijven. Ieder persoon is anders en wellicht kom je personen in je leven tegen waar je minder goed mee op kunt schieten. Of er zijn personen in je leven waar je tegenop kijkt. Dit heb ik zelf heel erg, ik vergelijk mezelf heel vaak met anderen waardoor je wat onzeker kan worden. Welke vervelende personen je ook tegen komt of moeilijke momenten  je mee maakt, denk eraan: don’t ever let anyone dull your sparkle!

Kan jij jezelf vinden in deze quote?

Geef een reactie

