Review: Deborah Lippmann nagellakken

Vandaag review ik twee Deborah Lippmann nagellakken. Dit zijn mijn eerste kleuren nagellak van dit merk, ik kende dit merk nog niet. Totdat ik het tegenkwam in de aanbiedingen-bak van de Bijenkorf. Voor €10,- nam ik deze twee kleuren nagellak mee. Ik ben voor deze twee nagellakken gegaan omdat ik de kleuren heel mooi vond en daarnaast was ik benieuwd naar het effect van de glitter-nagellak.SAMSUNG CSCDit zijn de twee nagellakken die ik heb gekocht. Links zie je de kleur ‘She Drives Me Crazy’, rechts zie je de kleur ‘Mermaid’s Dream’.
SAMSUNG CSCDe swatches van de nagellaken. Links zie je ‘She Drives Me Crazy’, rechts zie je ‘Mermaid’s Dream’.collage-2015-07-09 (2)‘She Drives Me Crazy’ is een groene nagellak. Op de swatch van deze nagellak op mijn hand vind ik dat hij iets groener oogt dan dat hij werkelijk op je nagels eruit ziet, in het echt oogt hij iets blauwer.

Ik vind dit echt een prachtige kleur! Ik ben dol op emerald-groen en turquoise tinten. Deze nagellak heeft een dun kwastje en lakt erg prettig. ‘She Drives Me Crazy’ dekt in twee laagjes.collage-2015-07-09 (3)‘Mermaid’s Dream’ is een mooie glitter nagellak met turquoise, groene en gouden glitters. Ik vind de naam van deze nagellak leuk bedacht en heel toepasselijk. Het lijkt net een prachtige oceaan op je nagels! Ik vind het echt een unieke nagellak.

Ook deze nagellak heeft een dun kwastje en lakt prettig. Ik vind de consistentie van de nagellaken heel fijn, ze zijn namelijk net wat dunner dan de ‘normale’ nagellak. Daarnaast is de pigmentatie prima in orde, ook deze nagellak dekt in twee laagjes.

Ik ben super enthousiast over de Deborah Lippmann nagellaken! Ze lakken fijn en dekken goed. Ook is de  kleurenselectie van Deborah Lippmann nagellakken geweldig, ik had zo nog 10 kleurtjes af kunnen rekenen.  De volgende keer dat ik ze weer tegen kom neem ik er zeker nog een paar mee :). De regulier prijs voor deze nagellaken is €21,95 per stuk. Als je de volgende keer in de Bijenkorf komt, check dan zeker even de aanbiedingen-bak bij de make-up sectie.

Geef een reactie

