Quote of the week #2

Welkom bij Quote of the week #2! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. .

Say yes to new adventures #2

Bron afbeelding, klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Say yes to new adventures

Deze quote is voor mij erg toepasselijk. Ik ben namelijk iemand die graag in mijn ‘comfort zone’ blijft. Qua kleding, maar ook in het contact met personen, ik vind het fijn om bij personen te zijn waarbij ik weet waar ik sta. Ik vind dat ik mezelf vaker moet herinneren om af en toe een avontuurtje aan te gaan, hoe klein dan ook. Want (om er nog maar even een quote in te gooien 🙂 ) ‘Life begins at the end of your comfort zone’. Een avontuur hoeft niet groot te zijn, als het voor jou ‘out of your comfort zone’ is, is het voldoende. Dit kan variëren van een knalrode lipstick dragen tot backpackend de wereld rond trekken.

Waarbij merk jij dat je in je comfort-zone blijft?

Geef een reactie

