SALE shoplog

Veel kledingwinkels houden op dit moment sale, hiervan heb ik dankbaar gebruik gemaakt! Ik ben een dagje in Amsterdam geweest om te winkelen. Ik heb vooral fashion-items gekocht, maar ook één beauty-item. Ik laat je graag mijn sale-scores zien en een paar items die ik zonder korting heb gekocht.SAMSUNG CSC SAMSUNG CSCDit blousje kocht ik bij de Zara in de sale voor €17,99. Ik vond dat ze bij de Zara heel veel kledingstukken in de sale hadden. Het sale-rek leek wel eindeloos! Uit de vele kledingstukken paste ik dit shirtje aan. Ik vind het een leuk, speels blousje. Ook vind ik de halslijn heel mooi en het oranje-roze detail bij de mouwtjes en de nek leuk, deze zie je lichtjes door het witte stof heen.SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCDit leuke broekje kocht ik ook bij de Zara in de sale. Ik betaalde er €14,99 voor. Het is een flatterend broekje omdat het een high-wasted model is. Ook is het flatterend voor je benen omdat de pijpjes niet heel kort zijn. Het lijkt me leuk om dit broekje te combineren met een simpel, zwart losvallend t-shirt.SAMSUNG CSCOok deze broek kocht ik bij de Zara in de Sale voor €22,99. Het is een basic, zwarte skinny jeans. Deze broek heeft een  erg fijne pasvorm, niet té strak, maar nog steeds skinny.SAMSUNG CSCDit is de tweede broek die ik kocht. Deze is niet van de Zara, maar van het merk Supertrash. Ik kocht deze broek in de sale voor €34,40. Ik vind de broek een heel mooie, middel blauwe kleur hebben en een goede pasvorm. wel zijn de broekspijpen wat korter gemaakt, deze waren namelijk te lang.SAMSUNG CSCDeze maxi-jurk heb ik bij Bershka gekocht voor €15,99. Deze was niet in de sale. Ik vind de kleuren van deze maxi-jurk mooi, deze kleurencombinatie had ik nog niet in een kledingstuk. Ook vind ik het fijn dat de jurk een beetje los valt en dat hij mouwtjes heeft. Het is echt een makkelijk jurkje om te combineren, zwarte slippers en tasje erbij en je bent ready to go!

Deze twee paar oorbellen kocht ik in de sale bij Six. Zoals je op de foto kan zien betaalde ik voor beide oorbellen €3,-. Het eerste paar oorbellen vind ik heel schattig, een zeester met een pareltje eraan vast. De kleur hiervan vind ik ook mooi: roze-koraal! Het tweede paar oorbellen heeft een lichtroze pareltje en drie pastelkleurige steentjes die onder je oor door komen.SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCAls enige beauty-item kocht ik deze minerale foundation bij The Bodyshop. Deze was in de sale voor €10,-. Ik gebruik deze foundation al langer, ik vind hem erg fijn! Deze foundation was vaker in de sale, maar vaak in de donkerste kleuren, dus ik was heel blij dat ik hem nu in mijn kleur tegenkwam.
SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCHet laatste item wat ik kocht was deze zwarte Fjäll Räven rugzak (classic). Ik kocht hem bij Urban Outfitters voor €76,50. Ik ben al lang aan het nadenken om deze rugzak te kopen, maar kon hem online niet meer zo goed vinden in het zwart. Toen ik hem in de Urban Outfitters tegen kwam was ik dan ook over de moon. Bij de Urban Outfitters krijg je ook nog 10% korting op alles als student. Dit lijkt me een makkelijke rugzak voor op reis, mijn laptop (14 inch) past er namelijk ook in.

Dit was mijn SALE shoplog, hopelijk heb je ervan genoten! Heb jij nog goede sale-items gescoord de laatste tijd?

Geef een reactie

