Quote of the week #3

Welkom bij Quote of the week #3! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.

Don't quit your daydream #3

Bron afbeelding, klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Don’t quit your day dream

Ik vind dit een leuke, positieve quote. Iedereen heeft zijn eigen, drukke leven met zijn verplichtingen en lasten. Soms is het moeilijk om positief te blijven (vooral op een maandag 😉 ). Daarom is het belangrijk om te blijven dagdromen, ik houd ervan om even op te gaan in mijn fantasie. Want in je fantasie is alles mogelijk. Een peperdure tas kopen, naar de Maledieven vliegen of een kledingwinkel leeg kopen, het kan allemaal.  Ik fantaseer ook wel eens over mijn toekomst, wat nu als ik na mijn opleiding een jaar zou gaan backpacken? Een dagdroom kan me echt vrolijk maken en laat me realiseren dat ik kan doen met mijn leven wat ik wil, want hoe gek het ook klinkt om na mijn studie naar het buitenland te vertrekken, het is echt mogelijk. You’re in control!

Waar fantaseer jij wel eens over?

Geef een reactie

