Review: 3x Van Der Hoog maskers

Toen ik Van Der Hoog maskers tegen kwam in de Action kon ik me niet bedwingen om er een paar mee te nemen. Voor €0,99 per masker was ik benieuwd of het goede maskers zouden zijn. Dit lees je vandaag in mijn review!SAMSUNG CSCDit zijn de maskers die ik kocht: creamy coconut, lovely lily en madly mango melon.collage creamy coconutSAMSUNG CSCCreamy Coconut

Ik houd erg van kokosnoot, lekker zomers! Creamy coconut is, zoals de naam suggereert, een erg romig, crème-achtig masker. Er zitten ook kleine bolletjes in, zoals je op de foto kan zien. Van de bolletjes ben ik niet zo’n fan, ik vind het een chemische indruk geven. Verder vind ik het masker helemaal prima, lekker romig met een lichte kokosnoot geur.

Nadat ik dit masker had aangebracht voelde ik het meteen lichtjes prikkelen.  Dit had ik niet verwacht, ik had vooral een ‘creamy’ verzorgend masker verwacht. Maar zoals er ook al staat beschreven op de verpakking is dit masker stimulerend en verfrissend. Het prikkelen komt door het pepermunt-extract. Ik vind het prikkelen verder niet vervelend, inderdaad wel verfrissend.

Nadat ik het masker van mijn gezicht had verwijderd voelde mijn huid zacht en verzorgd aan. Mijn huid is snel geïrriteerd, maar daar had ik bij dit masker totaal geen last van.collage lovely lily
SAMSUNG CSCLovely Lily

Het tweede masker dat ik probeerde was lovely lily.  Dit masker zou ervoor zorgen dat je sneller bruin wordt en dat je huid de bruine kleur langer vast houd. Ook dit is, net zoals creamy coconut, een crème masker. In tegenstelling tot creamy coconut zitten hier geen bolletjes in, een plus naar mijn mening.

De geur van dit masker is wel apart, zelf vind ik het ruiken naar mango en banaan.De geur stoort niet echt, ik vond hem alleen een beetje raar. Na het aanbrengen van dit masker voelde het erg verkoelend en verzachtend aan. Ik voelde het wel lichtjes branden op onzuiverheden.

Nadat ik het masker had verwijderd voelde mijn huid super gehydrateerd en zacht aan. Ik had verder geen last van roodheid of andere huidirritatie. In hoeverre dit masker ervoor zorgt dat je sneller bruin wordt zou ik niet durven zeggen. Ik denk dat je dit masker vaker zou moeten gebruiken om daar het effect van te ervaren.collage madly mango melonSAMSUNG CSCMadly Mango Melon

Volgens de verpakking is madly mango melon een verfrissend masker met vochtregulerend en verzachtende werking. Zelf had ik de verpakking niet heel goed gelezen voordat ik het masker gebruikte. Daardoor werd ik verrast door het masker, het is namelijk een gel-masker. Het was een beetje lastig om hier een foto van te maken, omdat het masker zo dun is. Vandaar de rare handpose, haha 🙂

Na het aanbrengen van het masker voelde het in eerste instantie erg verkoelend en fris aan. Daarna begon het over mijn hele gezicht een beetje te branden. Zoals ik al eerder in dit artikel zei heb ik snel last van irritatie, dus dit ligt waarschijnlijk aan mijn huid.

Na het verwijderen van het masker met koud water kreeg ik een raar gevoel in mijn gezicht waarbij je niet zo goed meer weet wat warm en koud is. Dit kan ook komen omdat ik het masker met koud water verwijderd heb in combinatie met het branderige gevoel. Na het verwijderen van het masker brandde het lichtjes na op droge gedeeltes van mijn gezicht.

Mijn persoonlijke favoriet van deze drie maskers is lovely lily, dit is een fijn verzorgend crème masker. Op de tweede plaats komt bij mij creamy coconut, ook dit vind ik een erg fijn verzorgend masker. Het enige minpunt van dit masker vind ik de bolletjes die erin zitten, daar houd ik niet zo van. Op de derde plaats komt madly mango melon, dit masker vond ik niet fijn. Mijn huid raakte meer geïrriteerd door dit masker dan dat het iets goed deed. Voor €0,99 kan ik zeker lovely lily en creamy coconut aanraden.

Geef een reactie

