Quote of the week #4

Welkom bij Quote of the week #4! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.

Keep going, you're getting there #4

Bron afbeelding, klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Keep going, you are getting there.

Zelf ben ik iemand die graag naar doelen toe werkt. Of het nu gaat om 10 km hardlopen of naar een vakantie toe werken, ik vind het heerlijk om een duidelijk doel voor ogen te hebben. Al moet je er wel op letten dat de doelen haalbaar zijn. Ik denk dat veel vrouwen vaak nadenken over hoe ze zichzelf kunnen verbeter, inclusief ik. En dat is prima, tot een bepaalde hoogte. Af en toe moet ik mezelf eraan herinneren dat niemand perfect is en dat streven naar perfectie dus ook onhaalbaar is. Naar haalbaren doelen toewerken vind ik wel een positief iets. Maar soms is het lastig om gemotiveerd te blijven als je een moeilijk doel hebt gesteld voor jezelf. Voor die momenten is deze quote, ga door, want je bent goed onderweg!

Stel jij vaak doelen voor jezelf?

Geef een reactie

