DIY Glitter ombré telefoonhoesje

Vandaag laat ik het eerste do-it-yourself project op EmmaBelleza zien. Namelijk hoe je zelf een glitter ombré telfoonhoesje kan maken. Het is een super simpel, fail proof  DIY-project.SAMSUNG CSC Dit is het telefoonhoesje als hij helemaal af is. Ik vind het een mooi, glamoreus effect hebben met de glitters. Je kunt ook een normale kleur kiezen om het ombré effect mee te creëren, maar met glitters krijg je de mooiste overloop. 
SAMSUNG CSCJe begint met een doorzichtig, basic hoesje die om jouw telefoon past. Ik heb deze van mij op Ebay gekocht voor €1,-. Het is het beste als je een hard hoesje gebruikt, geen zachte van bijvoorbeeld siliconen.
SAMSUNG CSC
Dit is dé truc van deze DIY. Glitternagellak! Hiermee kun je gemakkelijk het ombré effect creëren. Ik heb gekozen voor een gouden glitter-nagellak van het merk Catrice. Deze nagellak is van de Luxury Lacquers lijn en is de kleur 07 Stars & Stories. Ik weet niet meer precies wat deze nagellak heeft gekost, maar in ieder geval niet meer dan €5,-.

Je kan al bedenken hoe je het ombré effect gaat creëren, het is namelijk geen rocket science. Ik heb de nagellak aan de binnenkant van het hoesje aangebracht. Ik ben onderaan begonnen, hier heb ik de glitter-nagellak volledig dekkend aangebracht. Dit heb ik gedaan tot ongeveer het midden van het hoesje.  Het is het makkelijkst als je de nagellak in lagen aanbrengt en tussendoor de nagellak goed laat drogen. Nadat ik de nagellak tot de helft dekkend heb aangebracht ben ik begonnen met het steeds minder dekkend aanbrengen van de nagellak. Dit heb ik gedaan totdat ik tevreden was met het resultaat.SAMSUNG CSCHier zie je de binnenkant van het hoesje met het eindresultaat.SAMSUNG CSCEn hier zie je de buitenkant van het telefoonhoesje.SAMSUNG CSCAls laatste heb ik een witte Sling Grip op mijn telefoonhoesje geplakt. Deze vind ik erg fijn, aangezien ik een grote telefoon (Samsung Galaxy Note 3 Neo) heb. En zo ziet het resultaat er dan uit. Ik vind het er erg mooi uitzien, hij zou zo uit een winkel kunnen komen!

Geef een reactie

