Quote of the week #5

Welkom bij Quote of the week #5! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.

Always remember to have fun #5

Bron afbeelding, klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Always remember to have fun

Tot nu ben ik in ‘quote of the week’ best diep in gegaan op de citaten die ik heb behandeld. Deze week heb ik een wat luchtigere quote gekozen. Maar deze quote is minstens zo belangrijk als de andere quotes die ik heb behandeld. Ik vergeet soms om ontspannende activiteiten te doen, ik ben vaak bezig met wat ik nog ‘moet’  doen. Mijn moeder zegt af en toe: ”Ik zou willen dat je wat meer leuke dingen zou doen.”. En als je moeder dat zegt, dan weet je dat het erg is. Sorry mama, als je dit leest :). Deze quote zal niet voor iedereen gelden, sommige personen vinden altijd wel tijd om iets leuks te doen. Maar vind je het af en toe ook lastig om tijd te vinden om te ontspannen, dan is deze quote voor jou!

Wat doe jij het liefst om te ontspannen?

Geef een reactie

