Review: Gosh lipstick 158 Yours Forever

Normaal gesproken kijk ik niet zo vaak bij het Gosh schap, maar toen ik dat pas toch deed werd mijn interesse gewekt. Deze lipstick viel me meteen op, wat een prachtige, unieke kleur! Vandaag laat ik deze lipstick zien en vertel ik mijn mening over de lipstick.SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCDit is hem dan, de velvet touch lipstick van Gosh in de kleur 158 Yours Forever. Dit is mijn eerste product van het merk Gosh, ik was niet bekend met de velvet touch lipsticks. Volgens Gosh zouden de lipsticks van deze lijn langdurige en intense kleur aan de lippen geven, ook bevatten deze lipsticks vitamine E. Klinkt goed! De huls vind ik mooi, simpel en doet luxe aan. Voor deze lipstick betaalde ik €9,49. Een middenprijs vind ik, niet zo goedkoop als Essence of Catrice maar wel goedkoper als lipsticks van bijvoorbeeld L’oreal.SAMSUNG CSCHier zie je de lipstick zelf. De kleur vind ik, zoals ik al zei, heel uniek en mooi. De kleur zit tussen donker-roze en rood in.SAMSUNG CSCDe swatch. Veelbelovend! Het pigment zit prima in orde, zoals Gosh heeft belooft. De finish ziet er hier mat uit, maar die is in het echt wat glanzender.SAMSUNG CSCEn de lipstick op mijn lippen. Nu ik deze foto bekijk zie ik wel dat de lipstick in de lijntjes trekt, dit had ik met het blote oog niet gezien. Een klein minpunt.

Wat een prachtige lipstick, Gosh heeft me blij verrast. Het enige minpunt is dat de lipstick in de lijntjes trekt. Daarintegen blijft de lipstick goed zitten, voelt fijn aan op de lippen, bijna als een lippenbalsem. Ook vind ik de verpakking een mooie, luxe uitstraling hebben. En boven alles: die kleur!

Geef een reactie

