Quote of the week #6

Welkom bij Quote of the week #6! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.You are responsible for your own happiness #6

Bron afbeelding, klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

You are responsible for your own happiness

Toen ik deze quote voor het eerst las vond ik het een echte eye-opener. Zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken, dat je verantwoordelijk bent voor je eigen ‘blijdschap’. Soms hebben mensen de neiging om alles en iedereen om hun heen de schuld te geven van dingen die fout gaan in hun leven. Ik ook, soms baal ik van bepaalde situaties waar ik in terecht ben gekomen zonder er om te vragen. Maar je kan niets veranderen aan de situatie, dus is het aan jou om het beste ervan te maken. Wat gebeurt is achter je laten en met een positieve blik vooruit kijken. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar als ik een moeilijk moment heb waarbij ik het moeilijk vind om positief te blijven dan denk ik aan deze quote. Want jij ben verantwoordelijk voor jouw ‘blijdschap’!

Vind jij het soms moeilijk om positief te blijven?

Geef een reactie

