Review: Maybelline Master Precise + L’oréal Super Liner

Volgensmij zijn de Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner en L’oréal Super Liner Perfect Slim de twee meest besproken eyeliners in de drogisterij. Beide had ik nog nooit geprobeerd, het leek me daarom leuk om ze met elkaar te vergelijken en mijn mening te vertellen.SAMSUNG CSCBeide eyeliners zijn de welbekende eyeliners met een vilten punt. Wat mij betreft de makkelijkste eyeliners om te gebruiken.  Beide eyeliners hebben een punt van 0,4 mm dik. De L’oréal Super Liner Perfect Slim kocht ik in een donker-blauwe kleur(genaamd blue, heel origineel 😉 ), de Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner kocht ik in de zwarte kleur(genaamd Black/Noir). De Maybelline eyeliner is er ook in een bruine variant, de eyeliner van Lóréal is naast de blauwe kleur te verkrijgen in een groene en zwarte kleur. De eyeliner van Maybelline kost €9,49, L’oreal verkoopt haar eyeliner voor €13,99. De eyeliners bevatten beide evenveel product.

L’oréal Super Liner Perfect Slim – Blue

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCIk moet toegeven dat ik de verpakking van L’oréal net wat mooier vind dan die van Maybelline. Het rubberen stukje voor je vingers ziet er niet alleen wat luxer uit maar werkt ook net wat prettiger. Naast de verpakking vind ik de kleurkeuze van L’oreal ook origineler. De blauwe en groene tint vind ik erg mooi en uniek voor een drogisterij-eyeliner. Een bruine kleur bij deze eyeliner had de kleurenselectie naar mijn mening compleet gemaakt. Een klein minpuntje.

 Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner – Black/Noir

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCDe verpakking van de eyeliner van Maybelline is dus iets simpeler, verder niets mis mee. De kleurenselectie is niet zo origineel, maar de kleuren die er zijn vind ik wel goed gekozen. Een basic zwarte en bruine kleur. Deze eyeliner van Maybelline is wat goedkoper dan degene van Maybelline, €4,50 om precies te zijn. Zoals je misschien wel weet gaan eyeliners met een vilten puntje bij dagelijks gebruik best snel leeg, dus de prijs vind ik zeker belangrijk.SAMSUNG CSC
De swatches, boven zie je de eyeliner van L’oréal, onder van Maybelline. De eyeliner van L’oreal is net wat beter gepigmenteerd dan degene van L’oreal. Ook trekt de Maybelline eyeliner een beetje in de lijntjes, dit doet de L’oreal eyeliner niet.

Zelf had ik bij het gebruiken van de eyeliners geen verschil gemerkt in de pigmentatie of het trekken in de lijntjes. Dit verschil zag ik pas bij het maken van de swatches. Ik vind de eyeliners erg vergelijkbaar, als ik de vilten punten naast elkaar houd zien ze er identiek uit.  Daarnaast is de Maybelline eyeliner €4,50 goedkoper. Zelf zou ik als ik een zwarte eyeliner wil met een vilten puntje gaan voor degene van Maybelline. Puur omdat deze wat goedkoper is en het verschil met L’oréal minuscule. Daarintegen vind ik de blauwe en groene eyeliner van L’oréal mooie en originele kleuren, deze kleuren zou ik dan weer kopen bij L’oréal omdat Maybelline ze niet heeft.

Geef een reactie

