Quote of the week #7

Welkom bij Quote of the week #7! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Because when you stop & look around this life is pretty amazing. #7

Bron afbeelding, klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Because when you stop & look around, this life is pretty amazing.

De quote van deze week gaat over het waarderen van het leven dat je leeft. Iets waar ik zelf soms moeite mee heb. Ik ben snel geneigd om te kijken naar wat er beter kan in mijn leven of wat ik niet heb. Social media helpt ook niet mee, iedereen toont de mooiste kanten van zijn/haar leven, waardoor je onzeker kunt worden over je eigen leven. Soms moet je even stil staan bij wat je wel hebt. Want als je realiseert wat je allemaal wel hebt kun je dat meer waarderen. En dat is belangrijk om van je leven te genieten. Het klinkt misschien een beetje lame, ‘genieten van het leven’. Maar soms ben ik bang dat ik later terug kijk op mijn leven en wilde dat ik meer van mijn leven had genoten. Because when you stop & look around, this life is pretty amazing.

Vind jij het soms lastig om jouw leven te waarderen?

Geef een reactie

