Review: Real Techniques Stippling Brush

Toen ik pasgeleden in Gent was heb ik een paar dingetjes gekocht. Zoals je misschien al in de kleine shoplog bij mijn reisverslag van Gent hebt gelezen kocht ik onder andere een kwast van Real Techniques. De Stippling Brush, om precies te zijn. Voor €14,- nam ik deze kwast mee en vandaag deel ik mijn mening met je.SAMSUNG CSCDit is hem dan, de Stippling Brush van Real Techniques. Waarschijnlijk ken je dit merk al, het is het merk van het welbekende youtube duo Samantha en Nicola Chapman. Ik heb al meer kwasten van dit merk in bezit, namelijk de kwasten van de Core Collection en de Powder Brush. Hier ben ik erg tevreden over.
SAMSUNG CSCHier zie je informatie op de achterkant van de verpakking. De Stippling
Brush (oftewel buffer kwast) kan met verschillende soorten producten gebruikt worden. Zowel met poeders, vloeibare en mousse producten. De kwast zou moeten zorgen voor een airbrushed resultaat.SAMSUNG CSCDe kwast zonder verpakking. Door het aluminium gedeelte voelt de kwast licht aan en krijgt de kwast een luxe uitstraling. Door de brede onderkant van de kwast kun je de kwast rechtop zetten, wat ik zelf erg prettig vind. SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCDe haartjes van de kwast zijn synthetisch. De haartjes zijn niet super zacht, je voelt dat ze synthetisch zijn. Dit is verder niet storend. De haartjes staan wat verder uit elkaar als bij bijvoorbeeld een poederkwast. Daardoor kan je het product natuurlijk en niet volledig dekkend aanbrengen. Ik gebruik deze kwast voor het aanbrengen van blush, maar je kan deze kwast ook gebruiken voor het aanbrengen van foundation en highlighter.

Ik vind deze kwast erg fijn werken, hij doet precies wat ik had verwacht. Zowel foundation als blush op een natuurlijke manier aanbrengen. Ook ziet de kwast er mooi uit en blijft hij rechtop op een tafel staan. Naar mijn mening is dit een super kwast voor een zacht prijsje.

Geef een reactie

