Quote of the week #8

Welkom bij Quote of the week #8! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.

Don't be afraid of your fears ... #8

Bron afbeelding, klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Don’t be afraid of your fears. They’re not there to scare you. They’re there to let you know that something is worth it.

De quote van vandaag is best lang. Meestal houd ik van korte en bondige quotes, maar in deze quote kon ik mezelf ook erg vinden. Ik heb namelijk best last van angsten, op verschillende hoogtes. Hoewel ik om heb leren te gaan met mijn angsten blijven ze altijd aanwezig. Deze quote liet me inzien dat angsten een ander doel hebben dan je bang maken. Namelijk je in laten zien dat het waardevol is om stappen te maken in je leven en ervaringen op te doen. Je angsten zijn er niet om je tegen te houden, maar om je de waarde van je leven in te laten zien.

Heb jij last van angsten? En zo ja, hoe ga jij hiermee om?

Geef een reactie

