Quote of the week #9

Welkom bij Quote of the week #9! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.

Your value doesn't decrease based on someone's inability to see your worth #9

Bron afbeelding, klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Your value doesn’t decrease based on someone’s inability to see your worth

Hoe meer ik over deze quote nadenk, hoe beter ik hem begrijp. Een van de ergste (al dan niet de ergste) eigenschap die iemand kan bezitten vind ik hooghartigheid. Oftewel vinden dat je beter bent dan anderen. Toch maak ik deze eigenschap vaak mee. Bijvoorbeeld als je per ongeluk tegen iemand aan loopt en diegene minachtend met zijn/haar ogen naar je rolt en met zijn/haar tong klakt (als je begrijpt wat ik bedoel 🙂 ). Of dat iemand een minachtende opmerking over je maakt, maar het maskeert als een grapje. Moet ik nog doorgaan? Naar mijn mening heeft niemand, maar dan ook niemand het recht om jou te kleineren. En als iemand dat toch doet, denk dan aan deze quote. Want jouw waardigheid wordt niet minder door iemand’s anders gebrek om het mooie in jou te zien!

Vind jij het lastig om met minachting van anderen om te gaan?

4 gedachtes over “Quote of the week #9

Geef een reactie

