Review: & Other Stories Canvas Taupe Blusher

Vandaag review ik de blush die ik al liet zien in de kleine shoplog bij mijn reisverslag over Gent. Deze kocht ik tijdens mijn eerste bezoek aan het luxere zusje van H&M. Vandaag laat ik de canvas taupe blusher aan je zien!SAMSUNG CSCDit is de verpakking van de blush. Ik vind het erg mooi minimalistisch. De blush zelf zit in een doorzichtig vierkant doosje met afgeronde hoeken. Om dit doosje zit een kartonnen ‘hoesje’ waar de kleur van de blush op staat. Voor deze blush betaalde ik €12,-.SAMSUNG CSCDit is de achterkant van de blush met het kartonnen hoesje erom heen. Hierop zie je de ingrediënten.SAMSUNG CSCEn de blush zelf. De kleur was erg lastig om te fotograferen, maar op deze foto komt de kleur goed tot zijn recht. Het is echt een aparte kleur, zoals de naam al zegt, een taupe kleur. Een kleur blush die je niet vaak tegen komt. Ik was erg benieuwd hoe deze kleur op mijn bleke huid zou uitpakken. De quote van Shakespeare op de blush vind ik trouwens ook erg mooi gedaan. SAMSUNG CSCHier zie je de swatch van de blush. Het pigment viel me een beetje tegen. Voor deze swatch heb ik mijn vinger wel 3 keer over de blush heen gehaald. Bij blush vind ik de swatches wel verradelijk omdat blush ook niet te veel pigment moet bevatten. Collage & other stories blushDit is de blush op mijn gezicht. Hier heb ik de blush natuurlijk aangebracht, niet volledig dekkend.

Ik ben tevreden over deze blush. De kleur is, zoals ik al zei, erg uniek. Ik denk dat het zowel bij de bleke huid als bij de getinte huid een erg mooi en natuurlijk effect geeft. De blush is voor €12,- verkrijgbaar bij & Other Stories zowel online als in het filiaal in Amsterdam.

Geef een reactie

