Quote of the week #10

Welkom bij Quote of the week #10! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Perfection is boring #10

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Perfection is boring

Volgens mij is het  vrouws-eigen om naar perfectie te streven. Een créme om je huidstuctuur te verbeter? Dat zou wel eens kunnen helpen om mijn huid te egaliseren! Een nieuwe manier van diëten waardoor je jouw perfecte figuur kan bereiken? Dan kan ik eindelijk mijn extra kilo’s eraf krijgen! Een boek voor mindfulness? Dat zou echt ideaal zijn om beter met stress om te gaan! Herken je dit? Ik in ieder geval wel. En ik vind dit zó vermoeiend, om constant bezig te zijn met wat er allemaal beter kan. Naar mijn mening is het in dat opzicht beter om een man te zijn. Die maken er zich niet zo druk over zoals vrouwen dat kunnen. Maar niemand is perfect. Naar perfectie streven is streven naar het onmogelijke. En daarnaast: PERFECTION IS BORING. Dus laat het gaan en omarm je imperfecties.

Ben jij iemand die naar perfectie streeft?

2 gedachtes over “Quote of the week #10

Geef een reactie

