Quote of the week #11

Welkom bij Quote of the week #11! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better. #11

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.

Soms heb ik het gevoel dat ik in veel dingen faal. Op stage, op school, tijdens rijlessen en tijdens werken. Je maakt wel eens een foutje, of twee.. Zelf vind ik het heel lastig om dit los te laten. En dan krijg ik het gevoel alsof er niets meer goed gaat. Deze quote laat mij inzien dat het niet erg is om te falen. Want het overkomt iedereen, niemand is perfect. Van falen leer je juist. En dit proces van falen en leren gaat je hele leven door, je zult altijd fouten blijven maken en daardoor dingen blijven leren. Welke leeftijd je ook hebt. En daar is niets mis mee, het is juist iets positiefs! Try again, fail again, fail better!

Vind jij het lastig om met falen om te gaan?

2 gedachtes over “Quote of the week #11

    1. Sorry voor de late reactie! Ik wilde nog even zeggen dat ik het heel knap vind dat falen je juist motiveert. Ik ben namelijk iemand waarbij falen echt demotiverend werkt. Ik ga snel bij de pakken neer zitten om het zo maar te zeggen. Keep on going! Dankjewel voor je reactie!

      Like

Geef een reactie

