40 Beauty Questions Tag

Vandaag beantwoord ik 42 beauty – vragen (ja, 42!). Ik vond deze tag erg leuk om bij andere bloggers te lezen, het leek me daarom leuk om de tag zelf te doen.SAMSUNG CSCHoe vaak per dag was je je gezicht?

Ik was mijn gezicht 2 keer per dag. ’s Ochtends met een reinigingsgel en ’s avonds met een reinigingsolie.

Wat is je huidtype (vettig, droog…)?

Mijn wangen zijn normaal/droog en mijn T-zone is normaal/vet. Ik heb ook een erg gevoelige huid.

Welke facewash gebruik je op het moment?

’s Ochtends gebruik de Rosa Centifolia Cleansing Gel van REN skincare, ’s avonds gebruik ik de Camomile Silky Cleansing Oil van The Body Shop.

Scrub je wel eens?


Momenteel niet.

Welk merk gebruik je daarvoor?

Ik heb heel lang deze face polisher van Sabon gebruikt, die is erg fijn! Sabon is een aanrader voor scrubs.SAMSUNG CSCWelke dagcrème gebruik je?


Ik gebruik momenteel de Acno Dag & Nacht crème in combinatie met een zonnebrand crème voor het gezicht met SPF 30.

Heb je sproeten?


Vroeger kreeg ik die wel in de zomer, maar nu niet meer.

Gebruik je oogcrème?

Ja, ik gebruik de Creamy Eye Treatment With Avocado van Kiehl’s.

Heb je of had je een acnè-gevoelige huid?

Ja, er ontstaan snel onzuiverheden op mijn gezicht. Sinds de pubertijd heb ik hier last van.

Heb je ooit ProActiv gebruikt?

Nee, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat dat is.SAMSUNG CSCWelke foundation gebruik je?

Ik gebruik de Studio Fix Fluid van MAC. Ik draag de lichtste kleur.

En welke concealer?

De Pro Longwear Concealer van MAC, in dezelfde tint als de foundation (NC15).

Weet je wat je ondertoon-kleur is?

Dit vind ik lastig, kun je ook een neutrale ondertoon hebben? 🙂 Ik krijg hier verschillende antwoorden op van make-up artiesten, maar ik denk dat ik meer een roze ondertoon heb.

Wat vind je van valse wimpers?

Ik vind dat individuele valse wimpers erg mooi kunnen staan, veel ‘hele’ valse wimpers vind ik too much.

Wist je dat mascara officieel maar 3 maanden houdbaar is?

Nee.

Welk merk van mascara gebruik je?

Catrice, ik gebruik de Glamour Doll Volume Mascara Waterproof.

Sephora of MAC?

MAC!

Heb je een MAC Pro-Card?

Nee.SAMSUNG CSCWelke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?

Een beautyblender voor foundation en concealer, een poederkwast (deze) voor mijn gezicht af te poederen, deze Stippling Brush voor blush en de contour brush uit deze collectie om te contouren. Als ik oogschaduw op doe gebruik ik verschillende kwasten van o.a. Essence en Real Techniques.

Gebruik je een basis of primer voor de ogen?

Ja, ik gebruik de oogschaduwbasis van Catrice.

En voor het gezicht?

Ik gebruik geen primer op mijn gezicht, aanraders zijn welkom!

Wat is je favouriete oogschaduw (kleur of tint)?

Ik houd erg van taupe en bruine tinten.

Gebruik je liquid liner of een potlood?

Ik gebruik liquid liner, de Maybelline Master Precise is mijn favoriet.

Hoe vaak prik je jezelf in de ogen met een oogpotlood?

Nooit, ik gebruik weinig oogpotlood.

Wat vind je van pigment oogschaduws?

Ik vind het een erg mooi effect geven, maar ze zijn wel wat lastig om mee te werken.

Gebruik je minerale make-up?

Ik gebruik af en toe de minerale foundation van The Body Shop.SAMSUNG CSCWat is je favoriete lippenstift?

Yves Saint Laurent Rouge Volupté shine lipstick in de kleur 8 Pink In Confidence. Dit is echt de perfecte every day kleur!

En lipgloss?

Ik vind de Apocolips Lip Lacquers van Rimmel erg fijn.

Wat is je favoriete blush?

Essence Silky Touch Blush in een kleur die niet meer verkrijgbaar is, namelijk de kleur 50 Sweetheart.

Koop je wel eens make-up via E-bay?

Nee, al zou ik het wel graag willen proberen.

Houd je van drugstore make-up?

Ja!

Ga je wel eens naar CCO’s? (Cosmetic Company Outlets)

Nee. Maar als er een in Nederland komt ga ik er heel graag naartoe!

Heb je ooit overwogen make-up lessen te nemen?

Ja.SAMSUNG CSCBen je klunzig bij het aanbrengen van make-up?

Wel een beetje. Het  heeft eventjes geduurd voordat ik eyeliner fatsoenlijk kon aanbrengen.

Welke make-up misser vind je verschrikkelijk?

De verkeerde kleur foundation dragen. En een lijn van foundation op de kaakrand, ieks!

Houd je van kleurrijke make-up (lippen en ogen) of juist van neutrale tinten?

Zelf draag ik vooral neutrale tinten. Maar ik houd ook van een mooie, rode lip of een kleuraccent bij de ogen.Lauren Conrad

Bron foto klik hier

Welke celebrity heeft vaak mooie make-up?

Lauren Conrad’s make-up vind ik altijd prachtig!

Als je het huis maar met één make-up item kon verlaten, wat zou het dan zijn?

Ik denk een gekleurd poeder.

Verlaat je wel eens je huis zonder make-up op?

Alleen als ik ga hardlopen.

Vind je dat je er goed uitziet zelfs zonder make-up?

Eerlijk: Nee. Ik vind mezelf zonder make-up niet mooi.

Wat is volgens jou de beste make-up lijn?


Als in een make-up merk? Dan ga ik voor MAC.

Wat vind je van make-up?

Ik houd van make-up! Je kunt er altijd mee blijven experimenteren en de beste punten van je zelf mee te accentueren.

4 gedachtes over “40 Beauty Questions Tag

Geef een reactie

