Quote of the week #12

Welkom bij Quote of the week #12! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. Deze week is dit artikel echter een dag later, sorry daarvoor!

Smile a little more, regret a little less #12

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Smile a little more, regret a little less

Soms vind ik het lastig om positief te blijven. Vandaar quote of the week, om met een positieve aditude de week te beginnen. In mijn agenda staat bij elke week ook een positieve quote om mezelf te motiveren. Je hebt van die dagen dat je gewoon niet zo lekker in je vel zit en je down bent. Dan denk ik vaak aan dingen die ik beter had kunnen doen of beter helemaal niet had kunnen doen. Maar wat gebeurd is kun je niet meer veranderen. Soms moet ik mezelf daaraan herinneren, het helpt niet om eindeloos na te denken over alles wat je beter had kunnen doen. Instead, smile! Want zo’n negatieve gedachtes zorgen er alleen maar voor dat je vandaag niet lekker in je vel zit. Smile a little more, regret a little less!

Denk jij vaak aan dingen die je beter had kunnen doen?

Geef een reactie

