Review: The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil

De laatste tijd ben ik met skincare aan het experimenteren. Toen ik op zoek was naar een nieuwe reinigingsolie kwam ik deze van The Body Shop tegen en besloot hem te kopen. Zou deze olie mijn make-up op een goede manier verwijderen? Je leest het in het artikel van vandaag!SAMSUNG CSCHier zie je de verpakking van de cleansing oil. Het is een praktische verpakking met een pompje. De vorige cleanser die ik gebruikte was de Purete Thermale reinigingsolie van Vichy. Ik vond dit een fijne cleanser maar ik kreeg last van een witte waas over mijn ogen nadat ik mijn oog make-up had verwijderd. Dus koos ik dit keer voor een andere.

Toen ik dit filmpje zag van Britse youtuber Amelia Liana wilde ik graag de cleansing oil van The Body Shop proberen. Amelia is namelijk helemaal enthousiast over de olie. De Camomile Silky Cleansing Oil zou make-up grondig verwijderen en je huid zacht achterlaten. De olie dient verdeeld te worden over je gezicht, ingemasseerd te worden en verwijderd te worden met water.SAMSUNG CSCHier zie je de olie in mijn hand. Het is een licht gekleurde olie. Als er water toegevoegd wordt veranderd de olie in een melkachtige substantie.

Maar wat vind ik ervan? Ik vind deze reinigingsolie top! De olie werkt inderdaad erg zacht en verwijderd moeiteloos mijn oog make-up. Ik vind het pompje erg handig werken. Het enige nadeel is dat de verpakking snel lekt, vooral bij het pompje. Niet travel friendly, dus. Verder heb ik niks te klagen, het is een simpele, maar effectieve reinigingsolie. De Camomile Silky Cleansing Oil is via The Body Shop webshop voor €13,- te verkrijgen en uiteraard ook in de winkels.

Een gedachte over “Review: The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil

Geef een reactie

