Quote of the week #13

Welkom bij Quote of the week #13! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.

Stop wishing + start doing #13Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Stop wishing + start doing

In mijn hoofd heb ik een heleboel ideeën, maar niet al deze ideeën komen tot uiting. Bijvoorbeeld mijn blog, ik loop al een hele poos rond met het idee om een blog te beginnen. Maar ik twijfelde steeds of ik het wel moest doen. Wat als niemand mijn blog zou lezen? Wat als ik de tijd niet kan vinden om mijn blog te onderhouden? Totdat ik bij een punt kwam waarbij ik dacht: waarom niet? Ik geef het gewoon een kans en als het niet lukt, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Stop wishing, start doing! Dit principe kan op veel dingen toegepast worden: een nieuwe look, meer sporten? Twijfel niet, want als je het niet probeert lukt het zowiezo niet. In plaats van focussen op wat er allemaal mis zou kunnen gaan kun je ook denken: Maar wat als het goed gaat?

Vind jij het lastig om je ideeën om te zetten in acties?

5 gedachtes over “Quote of the week #13

Geef een reactie

