Mijn top 5 favoriete youtubers

Vandaag wil ik je graag vertellen wie mijn favoriete youtubers zijn. Waarschijnlijk zul je verschillende youtubers al kennen, ik volg vooral beauty-youtubers. Maar ook enkele andere, lees verder voor mijn top 5 youtubers!

Hieronder lees je mijn top 5 favoriete youtubers in onwillekeurige volgorde. Klik op de naam van de youtuber om naar het bijbehorende youtube-kanaal te gaan.

Michelle Phan

Michelle Phan

Bron foto klik hier.

Michelle Phan, wie kent haar niet? The beauty-youtuber is ondertussen millionair geworden, dat vind ik bizar om te bedenken. Dat zoiets op youtube is begonnen, maar goed. Naast haar eigen make-up merk ontwikkelde Michelle ook het boek Make Up en zette ze het bedrijf Ipsy op. Ipsy is een bedrijf dat maandelijkse make-up setjes aan klanten geeft, je kent zo’n soort bedrijven vast wel, al dan niet Ipsy zelf. De eerste youtube video’s over make-up die ik keek waren die van Michelle Phan. En nog steeds maakt zij prachtige video’s die soms meer op mini-films lijken zoals deze. Als ik een nieuwe video van Michelle ga bekijken weet ik dat kwaliteit kan verwachten. Daarnaast vind ik de stem van Michelle erg rustgevend, haha. Ben ik de enige? 🙂

Sacconejoly’s

Sacconejoly's

Bron foto klik hier.

De Sacconejoly’s is een Ierse familie die momenteel in Londen woont. Zij filmen elke dag van hun leven. Elke. Dag. De familie bestaat uit moeder Anna Saccone, een beauty-youtuber, vader Jonathan Joly die ook een eigen youtube kanaal heeft. Samen hebben ze twee kinderen, Emilia en Eduardo. Wiens geboortes ook op youtube staan, klik hier en hier. Toen ik deze filmpjes zag wist ik dat ze echt alles filmen. Ik vind het erg leuk dat je de familie leert kennen. Ik heb Emilia op zien groeien, Anna en Jonathan zien trouwen en ze zien verhuizen naar Londen, niet letterlijk natuurlijk, maar door de video’s. Daardoor krijg je het idee dat je de familie echt kent en dat is erg leuk. Ook missen de Sacconejoly’s geen één dag met uploaden, ze zijn erg trouw en plaatsen elke dag een video.

Amelia Liana

Amelia Liana

Bron foto klik hier.

Amelia Liana is een bekende Britse beauty-youtuber die je misschien ook al kent. Amelia maakt naast haar beauty-video’s ook vaak vlogs. Amelia ziet er altijd flawless uit. Als zij een product aanraad, wil ik zo vlug mogelijk naar de winkel rennen om het te kopen want dan moet het goed zijn! Naast dat Amelia er altijd prachtig uit ziet kan ik ook echt om haar lachen, ze is af en toe klunzig en niet bang om imperfect te zijn. Dat vind ik erg leuk aan haar en dat maakt Amelia uniek. De TMI video’s van Amelia zijn echt hilarisch en interessant tegelijkertijd. Heb ik al gezegd dat Amelia ook nog eens een geweldige mode smaak heeft? Check ook zeker even Amelia’s Instagram, die staat vol met prachtige outfit-foto’s.

SoniastravelssoniastravelsBron foto klik hier.

Ook één van mijn favoriete youtube-kanalen: soniastravels! Een reiskanaal vol met tips over reizen en ook tips per bestemming. Van inpaktips tot tips over hoe je de goedkoopste vliegtickets kunt vinden. Sonia heeft over bijna elk onderwerp wel een video gemaakt. De filmpjes van Sonia zijn duidelijk, van goede kwaliteit en recht op de man. Sonia is altijd energiek en brengt de filmpjes erg vermakelijk. Ga je op reis? kijk zeker even op het kanaal van Sonia want er staan eindeloos veel bruikbare tips op. Op de site van Sonia is ook erg veel te vinden.

ZoellaZoella

Last, but not least: Zoella. Ook Zoella (of Zoe) is een Britse youtuber die voornamelijk video’s over beauty maakt. Ik ondekte Zoella door haar legendarische Primark hauls (klik hier voor een oude Primark haul), die ze nu af en toe ook nog doet. Zoella maakt haar video’s nu niet meer op haar pastelkleurige slaapkamer, maar in haar stylische woning waar ze samen woont met vriend en youtuber Alfie met hun schattige pug-puppy Nala. Ook heeft Zoella twee boeken uitgebracht (klik hier en hier), heeft ze haar eigen lijn van beauty-producten en is ze vereeuwigd in was(klik hier voor de vlog). Daarnaast is Zoella een super leuke persoonlijkheid. Klik een willekeurige video op haar kanaal aan en ik kan je vertellen dat je voordat het filmpje afgelopen is Zoella in je hart heb gesloten. Ze is erg zachtaardig en net zoals Amelia niet bang om imperfect te zijn. Ze heeft vlogs waarbij ze ook haar ‘mindere momenten’ laat zien en video’s waarbij ze aandacht vraagt voor angststoornissen. Ze doet zich niet voor als iemand die perfect is en dat vind ik leuk aan haar.

Dit was mijn top 5 favoriete youtubers, hopelijk heb je ervan genoten! Ik zou het leuk vinden als je jouw favoriete youtuber(s) bij de reacties achter laat. Ik vind het altijd leuk om nieuwe youtubers te ontdekken!

Een gedachte over “Mijn top 5 favoriete youtubers

Geef een reactie

