Quote of the week #14

Welkom bij Quote of the week #14! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.

Treat yo self #14

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Treat yo self

Jezelf verwennen, dat is erg belangrijk! In de stress van elke dag vergeet je soms goed voor jezelf te zorgen. Dat betekent gezond eten, voldoende nachtrust en jezelf af en toe belonen. Dit hoeft niet per se groots, het is belangrijk dat jij ervan geniet! Voor mij is een heerlijk bad met een Lush bath bomb al een speciaal momentje voor mij alleen. Of simpelweg de tijd nemen om je favoriete serie te kijken met een lekkere snack. Ik vind het ook heerlijk om mezelf te verwennen met een leuke aankoop, bijvoorbeeld die lipstick die al tijden op je wishlist staat. Wat ik wil zeggen is: vergeet niet om af en toe wat tijd voor jezelf te reserveren. Dit kan groots of op een kleine manier en het hoeft zeker ook niet veel geld te kosten. Een verwen-momentje op zijn tijd zorgt ervoor dat je weer genoeg energie hebt om het beste uit je drukke leven te halen.

Op welke manier verwen jij jezelf graag?

Geef een reactie

