Review: Nourishing Coconut Oil

Naar mijn mening is een olie de beste manier om je haar in conditie te houden. Vandaag deel ik mijn mening over een haarolie die ik heb getest. Namelijk de Nourishing Coconut Oil van het merk Organix.SAMSUNG CSCDit is de verpakking van de haarolie. Naast kokosnootolie bevat de haarolie ook bamboe-extract. Het merk Organix ken je wellicht van de shampoo’s en conditioners in de grote flessen(klik hier). Mijn oog viel op deze olie vanwege de prachtige verpakking. Kunnen we even een moment nemen om de verpakking te waarderen? 🙂 Door de kleurloze olie zie je een palmblad en een kokosnoot. Volgens Organix zou de olie een gewichtsloos, zacht en gezond resultaat geven. De haarolie is voor €10,99 bij onder andere Kruidvat te koop.SAMSUNG CSCInformatie op de achterkant van de verpakking. De haarolie kan op handdoek-droog of droog haar ruimschoots aangebracht worden. Ik ben het niet eens met het ruimschoots aanbrengen van de olie. Je haren kunnen namelijk vettig en ‘slierterig’ worden als je te veel van deze olie aanbrengt. Al vind ik het effect wel mooi als de olie subtiel wordt aangebracht.SAMSUNG CSCHier zie je de olie op mijn hand. Het is een kleurloze olie. Ik vind kokosnoot een lekkere, zomerse geur. Hier moet je wel van houden, de geur is sterk aanwezig.

De Nourishing Coconut Oil van Organix is bij mij in de smaak gevallen. Het effect is, mits je niet te veel olie aanbrengt, erg mooi. De olie zorgt voor verzorgd, glanzend haar. Daarnaast vind ik de geur heerlijk, als je ook van kokosnoot houdt is deze haarolie zeker een aanrader!

2 gedachtes over “Review: Nourishing Coconut Oil

  1. Ik vind OGX heerlijke haarverzorgingsproducten hebben, het ruikt allemaal zo jummy! Ik heb al verschillende varianten gehad, de Moroccan Oil een aantal keer en met Argan & Shea Butter. Ik heb er nog twee liggen die ik heb gekocht in Amerika, Vitamine B & E, die ruiken ook ZO lekker. Maar die heb ik helaas nog niet in NL gezien 😦

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

