Autumn fashion inspiratie

Het is herfst, en daarbij denk ik meteen aan geurkaarsen, warme baden, donkere lippen en mode! Vandaag wil ik mijn fashion inpiraties delen voor de herfst. 

Grote sjaal

Bronnen foto’s klik hier en hier.

Het eerste waar ik het over wil hebben zijn de prachtige, dikke, warme sjaals die je hierboven op de foto ziet. Ik vind zo’n sjaals fashionable staan, ze houden je warm en zijn mega zacht. What’s not to like? Met ruitjes, of in één kleur vind ik ze vooral mooi. Doe een geruite sjaal om bij je oude winterjas en je bent weer helemaal fashionable! Een warme sjaal staat bij mij in ieder geval op mijn wish-list 🙂

Suède

Bronnen foto’s klik hier en hier.

Wat ik ook erg mooi vind zijn suède kledingstukken. Ik vind een suède kledingstuk een outfit net wat interessanter maken. Een nadeel is dat deze kledingstukken vaak wat duurder zijn. Een button-front suède rokje, zoals degene op de rechtse foto hierboven, zou ik heel graag aan mijn gadarobe toevoegen. Maar ook een suède shirt, jack, tas of over-the-knee boots vind ik erg gaaf.

Grof gebreid

Bronnen foto’s klik hier en hier.

Gebreide truien en vesten zijn al langer dan vandaag in de mode, maar daarom niet minder mooi. Zelf vind ik de grof gebreide truien en vesten erg mooi. Vooral als ze in mooie herfstkleuren verkrijgbaar zijn, zoals degene hierboven. Met een trui moet ik zelf wel oppassen dat hij niet té baggy is, want dan kan het nogal vormloos ogen. Maar een grof gebreid vest is altijd goed!

Capes

Bronnen foto’s klik hier en hier.

De capes zijn ook weer helemaal terug van weggeweest, in ieder geval als ik de fashion bloggers moet geloven 🙂 Capes geven een nonchalante uitstraling en zitten daarnaast erg comfortabel. Ik vind het echter het mooiste oom er een tailleriem bij te dragen, dit zorgt ervoor dat de cape wat flatterender oogt. De cape op de rechter foto die je hierboven ziet is zelf gemaakt! Zelf zou ik hem wat kleiner maken, maar het resultaat mag er zeker wezen! Ga naar de link onder de foto voor de tutorial.

Enkellaarsjes

Als laatste wil ik het hebben over een, naar mijn mening, essentieel onderdeel van je herfst garderobe. Enkellaarsjes! Ik houd van enkellaarsjes, je kunt ze lang dragen en ze zijn makkelijk te combineren. Zelf vind ik het fijn als enkellaarsjes een hak hebben , dit geeft je meer lengte en het ziet er eleganter uit. Met één paar zwarte en één paar bruine enkellaarsjes ben je klaar voor de herfst. Enkellaarsjes kun je met praktisch alles combineren!

Wat is jouw favoriete fashion inspiratie voor de herfst?

5 gedachtes over “Autumn fashion inspiratie

Geef een reactie

