Review: Hema Fabulous Fluid Lipstick

Het leukste onderdeel van make-up vind ik de lippen. Ik ben altijd op zoek naar een nieuwe kleur of interessant product om op je lippen te gebruiken. Pas kwam ik de Fabulous Fluid Lipstick van Hema tegen en kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.SAMSUNG CSCDit is de vloeibare lipstick van de Hema. Of beter gezegd: de Fabulous Fluid Lipstick, ik heb de kleur 07. Ik vind de kleur van deze lipstick erg mooi, een rood-paarse kleur. Volgens Hema zou deze vloeibare lipstick long lasting en goed gepigmenteerd zijn. De Fabulous Fluid Lipsticks zijn voor €4,50 zowel online als in de Hema-winkels verkrijgbaar.SAMSUNG CSCIk vind de verpakking prima, ik ben er niet enthousiast over, maar ik vind er ook niks mis mee. Het is een vrij basic verpakking. De huls waar de lipstick zelf in zit is doorzichtig en heeft een glanzende, zwarte dop. Wel wordt de verpakking snel vies, op de foto’s zie je af en toe vingerafdrukken op de verpakking staan. Sorry daarvoor!SAMSUNG CSCHier zie je de swatch van de lipstick op mijn arm. De pigmentatie is, zoals Hema heeft beloofd, erg indrukwekkend! Bovenstaande swatch heb ik met één veeg gemaakt. De lipstick breng je trouwens aan met een simpele spons-applicator.SAMSUNG CSCEn de lipstick op mijn lippen. Op de één of andere manier vond ik de kleur er spannender uit zien in de verpakking dan op mijn lippen. Misschien ligt het aan mij en had ik te hoge verwachtingen? De dekking is in ieder geval wel erg goed en de lipstick blijft ook erg lang zitten. De lipstick ‘staint’ je lippen ook, waar ik zelf wel van houd.

Voor mij is deze Fabulous Fluid Lipstick een miskoop. Ik wil wel benadrukken dat dit puur aan de kleur ligt! Ik had verwacht dat dit een unieke kleur zou zijn, maar eenmaal aangebracht op mijn lippen viel mij dit tegen. De lipstick blijft goed zitten en dekt volledig. Daarom zou ik deze lipstick wel aanraden, maar swatch de lipstick even goed in de winkel voordat je hem koopt.

Geef een reactie

