Quote of the week #16

Welkom bij Quote of the week #16! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.

Find the beauty in every day #16

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Find the beauty in every day

Terwijl de dagen korter worden en de bomen kaler heb ik meer last van sobere dagen. En ik heb het idee dat ik niet de enige ben. Natuurlijk houd ik van het zitten bij de open haard met een dekentje(of drie 😉 ) en warme chocomel, het aansteken van geurkaarsen en het dragen van warme truien, maar voor mij kunnen sommige herfstdagen wat minder positief zijn. De quote van vandaag sluit daarop aan. Want ook al heb je dagen waarbij je jezelf down voelt, en niet lekker in je vel zit, denk eraan dat er in elke dag iets moois zit. Ook al lijkt dit bij sommige dagen niet het geval, het is echt zo! Het dragen van een nieuw kledingstuk, een complimentje dat je kreeg of dat schattige eekhoorntje die je toevallig tegen kwam, in elke dag zit iets moois! Het is echter aan jou hierbij stil te staan zodat de minder leuke dingen niet overheersen.

Vind jij het ook lastig om tijdens sobere herfstdagen positief te blijven?

Geef een reactie

