The Fun Questions Tag

Vandaag deel ik weer een tag met je! Even geleden deelde ik mijn eerste tag op Emma Belleza en deze werd erg goed ontvangen. Vandaag lees je mijn antwoorden op ‘The Fun Questions Tag’!Wanneer ben je jarig?

Ik ben op 26 maart jarig.

Wat zijn je 3 favoriete kleuren?

Turquoise, magenta en emeralt. We are the dreamers of dreamsWat zijn je 3 favoriete citaten?

Oh, dat vind ik moeilijk! Hier zijn er in ieder geval 3 waar ik mezelf in kan vinden: Happy girls are the prettiest, We are the dreamers of dreams en Don’t go through life, grow through life.

Ben je verslaafd aan youtube?

Een beetje 🙂

Wat zijn jouw 3 favoriete tv-programma’s of youtube kanalen?

Ik vind 3 op reis altijd leuk om te kijken, ook houd ik van Holland’s Next Top Model en mijn favoriete youtube-kanaal van dit moment is Zoella.

Noem 3 eigenschappen die jij zoekt in een beste vriend(in).

Betrouwbaarheid, eerlijkheid en avontuurlijkheid.

Ben je tevreden met je naam?

Ja, ik ben altijd tevreden geweest met mijn naam.

Welke naam zou je hebben als je zelf je naam mocht kiezen?

Ik zou denk ik mijn eigen naam kiezen, Emma.

Welke droom koester je?

Ik zou heel graag een tijd in het buitenland werken/wonen.

 

Draag je wel eens make-up?

Ja, dagelijks!

Als je een boek mocht schrijven, wat zou de titel zijn en waar zou het over gaan?

Ik zou het echt niet weten, er zijn al zo veel verschillende soorten boeken op de markt!

Waarvan moet je huilen?

Ik huil best snel, haha. Een verdrietige film, een zielig verhaal op facebook, een reclame over dierenbescherming, you name it!

Waar wordt je boos van?

Hooghartige mensen.

Waar wordt je blij van?

Van een complimentje, nieuw make-up product en een good hair day.

Wat is je favoriete drankje?

Thee!SantoriniVertel 10 random facts over jezelf.

Ik houd niet van gouden details op tassen, kleding en schoenen. Ik heb al 3 jaar op rij dezelfde agenda van Moleskine. Ik zou graag het noorderlicht willen zien. Ik doe mijn make-up het liefst aan mijn kaptafel. ik draag lenzen, mijn ogen hebben namelijk een sterkte van -5.75! Ik ben maar 1,60 meter groot. Ik woon in Noord-Brabant. Ooit zou ik graag het Griekse eiland Santorini bezoeken. Mijn favoriete dessert is een chocolade-lavacakje met ijs en slagroom. Ik draag alleen maar zilver kleurige sieraden.

Geef een reactie

