Review: NARS Lipstick Annabella

Afgelopen week kocht ik mijn eerste NARS product ooit. Ik vind NARS een prachtig merk, maar de verkrijgbaarheid en prijs weerhielden mij ervan om een product te kopen. Totdat ik in Parijs de Sephora binnen liep, waar ze NARS in overvloed hadden. Ik ging naar huis met een lipstick in de kleur Annabella.SAMSUNG CSCVoor €31,50 nam ik deze lipstick mee. Dit is het kartonnen doosje waarin de lipstick verpakt zit. Simpel en stijlvol. Het is een mat zwart doosje met de merknaam in glanzende zwarte letters erop gedrukt. De andere informatie op de verpakking is in witte letters gedrukt.SAMSUNG CSCAls je het kartonnen doosje open maakt kom je nog een kartonnen verpakking tegen waarin de lipstick verpakt zit. Dit geeft wel een extra luxe gevoel vind ik 🙂SAMSUNG CSCEn dan waar het om draait: de lipstick zelf! De huls van de lipstick is vergelijkbaar met het kartonnen doosje. Mat zwart met glanzende letters. Daarnaast is de verpakking vierkant, langwerpig en bevat een magnetische sluiting. PRACHTIG! Hier houd ik van, simpel maar praktisch en elegant.SAMSUNG CSCIk koos voor de kleur Annabella, een klassieke rode kleur. Mijn lipstick komt uit de ‘Audacious Lipstick’ lijn. Volgens NARS zouden de lipsticks uit deze lijn veel pigment bevatten, longlasting zijn en je lippen verzorgen.

Sounds like the perfect lipstick to me!SAMSUNG CSCDe lipstick zelf. De lipstick heeft één platte kant waar de merknaam op staat. Dit vind ik leuk gedaan, nét even wat anders. Toen ik deze review van Live Life Gorgeous las werd mijn interesse meteen gewekt voor de lipstick Annabella. Een prachtige, klassieke rood die bij zowel koele als warme types mooi staat.SAMSUNG CSCTijd voor de swatch! Hier komt de kleur goed tot zijn recht. De dekking is ook erg goed, deze swatch is met twee ‘vegen’ gemaakt.SAMSUNG CSCEn als laatste de lipstick op mijn lippen. De finish van de lipstick vind ik mooi, een natuurlijke glans.

Ik ben super enthousiast over deze lipstick, wat een prachtig product! Het voldoet in alle opzichten aan de eisen die ik aan een lipstick stel. Goede dekking, voelt prettig op de lippen, praktische en mooie verpakking, brede en goede kleurenselectie, do i need to say more? Ik ben fan van de Audacious Lipsticks van NARS!

De Audacious Lipsticks zijn o.a. via de website van NARS te bestellen. De verzending is hierbij gratis bij besteding vanaf €50,-.

Geef een reactie

