50e artikel + give away

Dit artikel is het 50artikel op Emma Belleza! Graag wil ik even stil staan bij dit moment. Tevens wil ik een give away doen om deze  mijlpaal te vieren!

Ballon confettiBron foto klik hier.

Als eerste wil ik mijn lezers bedanken voor het lezen van mijn artikelen. Mijn blog is niet te meten met de grootste van Nederland, maar ik ben dankbaar voor iedere vrouw die mijn site bezoekt. Een like of lieve reactie kan mijn dag echt goed maken!

Ik weet dat mijn artikelen niet perfect zijn, maar ik blijf mijn best doen om mijn artikelen te verbeteren en jou een leuk stukje te geven om te lezen. Als je tips voor me hebt hoor ik het graag! Dit kan door te reageren op een artikel of door een mail te sturen naar emmabelleza@hotmail.com .

Give away

SAMSUNG CSCGraag wil ik één van mijn lezeressen in het speciaal bedanken door haar de prachtige lipstick Annabella van het merk NARS te geven. Afgelopen zaterdag schreef ik een review over deze lipstick die ik in Parijs kocht. Maar ik kocht er dus twee! Wil jij deze klassieke rode lipstick uit Parijs winnen? Lees dan verder!

Voor de review klik hier.

Zo doe je mee:

  • Volg mij op instagram, mijn gebruikersnaam is emmabelleza.
  • Plaats een reactie onder dit artikel waarin je jouw instagram naam zet (zodat ik kan controleren of je me volgt 🙂 ) en de reden waarom jij moet winnen.

Meedoen kan tot en met zondag 8 november. De winnaar zal op 9 november persoonlijk bericht van mij ontvangen. Succes!

4 gedachtes over “50e artikel + give away

  1. Gefeliciteerd met je 50e blogpost!
    Ik kwam hier terecht omdat ik een review zocht van Annabella en jouw review als eerste tevoorschijn popte (als nederlandse review!). Waarom moet ik winnen? Omdat ik nog geen mooie rode lipstick heb en ik graag de audacious lijn uit wil proberen.
    Marloes (Charlieandnori op instagram).

    Liked by 1 persoon

    1. Leuk dat je mee doet! Je maakt een grote kans om de lipstick te winnen aangezien je de enige bent die tot nu toe mee doet.. 🙂 Je hoort vanzelf of je gewonnen hebt, dan ontvang je morgen bericht van mij!

      Like

Geef een reactie

