Quote of the week #17

Welkom bij Quote of the week #17! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Enjoy today #17

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Enjoy today

De quote van deze week is  simpel en recht op de man. Geniet van vandaag! Ik betrap mezelf er vaak op dat ik meer met morgen en gisteren bezig ben dan met vandaag. Wat had ik beter kunnen doen gisteren? Wat is de planning voor morgen? Wat moet ik vandaag nog doen voor morgen? Dat soort dingen. Waardoor ik soms vergeet bewust te genieten van vandaag. En als de dag dan voorbij is denk ik soms; Had ik er maar meer van genoten! Het mooie weer of de prachtige herfstblaadjes aan de bomen, als je erop let zit er in elke dag wel iets moois. Dus geniet van vandaag!

Vergeet jij soms bewust van vandaag te genieten?

Geef een reactie

