Parijs beautyshoplog

Zoals je misschien wel op mijn instagram account hebt gezien ben ik onlangs naar Parijs geweest. En natuurlijk heb ik hier wat geshopt, want in Parijs zitten verschillende vestigingen van Sephora. Ook heb ik in een drogisterij geshopt. Kijk je mee met mijn beauty-aankopen? SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCHet eerste product dat ik wil laten zien is dit lipproduct van Revlon. Ik ben dol op lip-producten en ik kon deze dan ook niet laten liggen. Ik heb de Colorstay Moisture Stain gekocht in de kleur 040 Shanghai Sizzle. Dit product zou je lippen ‘stainen’ en ze tegelijkertijd voeden. Ik ben benieuwd!SAMSUNG CSCOok kocht ik een nieuwe Beauty Blender. Mijn oude was namelijk aan vervanging toe, zie deze instagram foto. Dit sponsje is ondertussen onmisbaar in mijn make-up la. Ik gebruik hem dagelijks om concealer en poeder(Ja, echt! werkt goed om je concealer helemaal vast te zetten onder je ogen) aan te brengen. Hij zorgt voor een dekkend, maar tevens natuurlijk effect.
SAMSUNG CSCEindelijk kocht ik de Cindy-Lou Manizer van The Balm. Zoals in de shoplog bij mijn reisverslag van Gent te lezen viel viste ik naast het net in Gent. Maar in Parijs kwam ik deze highlighter tegen en kocht ik hem. Cindy-Lou Manizer is een mooie, perzikkleurige highlighter. Van dit product kun je een review verwachten!SAMSUNG CSCIk twijfel al een tijdje of ik de Porefessional van Benefit zal kopen. Het lijkt me namelijk een fijne primer, maar is hij zijn prijskaartje waard? In de Sephora kwam ik deze kleine verpakking tegen en nam ik deze mee om uit te proberen.SAMSUNG CSCEn dan de prachtige lipstick Annabella van NARS. Over deze lipstick heb ik al een uitgebreide review geschreven, klik hier.SAMSUNG CSCEn ik kocht een kleine verpakking van het Thirstymud masker van Glamglow. Hier ben ik ook erg benieuwd naar! Dit gehypte masker kost een lieve duit, ik ben benieuwd of ik dit masker ook zo geweldig vind als menig beautyblogger. Het lijkt me in ieder geval wel prettig nu mijn huid droger wordt met het koudere weer.
SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCOok kocht ik twee nagellakken van het merk Formula X. Deze heb ik ook al regelmatig voorbij zien komen op Youtube en ik ben dan ook nieuwsgierig naar de kwaliteit van deze lakken. Ik kocht een nude-kleur (Invincible) en rood-koraal kleur (Push The Limits).SAMSUNG CSCHet laaste product dat ik in Parijs kocht is een product van Revlon. Het is de Colourburst Matte Balm in de kleur 220 Showy Flamboyante. Een felle roze-paars kleur. De kleur trok me aan en de matte finish bij deze kleur lijkt me erg gaaf.

Ik hoop dat je van deze shoplog genoten hebt! Wist je ook al dat ik een give-away houdt waarbij ik de NARS lipstick uit dit artikel weg geef? Klik hier voor meer informatie.

5 gedachtes over “Parijs beautyshoplog

Geef een reactie

