Review: Sea Line Acno Day & Night Cream

Vandaag lees je mijn wekelijkse review over een gezichtscrème die ik nu al een tijdje gebruik. Namelijk de Acno Day & Night Cream van het merk Sea Line. Deze crème zou je huid zowel zuiveren als voeden.SAMSUNG CSCHier zie je het kartonnen doosje waarin de tube crème zit. Ik was wat aan het snuffelen tussen de skincare toen deze verpakking mijn aandacht trok. Voor €16,09 nam ik hem mee. Ik heb mijn tube in Gent gekocht in de winkel Holland & Barrett. Deze winkel heeft ook verschillende vestigingen in Nederland. Ik kende deze winkel nog niet, maar blijkbaar gaan alle De Tuinen winkels veranderen in Holland & Barrett.SAMSUNG CSCInformatie op de verpakking. Toen ik deze tekst las dacht ik meteen dat deze crème perfect zou zijn voor mijn huid. Ik heb namelijk snel last van onzuiverheden, maar de meeste acné skincare is de agressief voor mijn huid.SAMSUNG CSCIn het kartonnen doosje zit de tube met crème en een informatieboekje.SAMSUNG CSCHet stukje tekst over de Acno day & Night Cream. De crème zou helpen bij onzuiverheden en daarnaast het vochtgehalte en talgproductie in balans brengen.
SAMSUNG CSCHier zie je de tube zonder de dop. Deze ‘opening’ werkt prima. De tube vind ik erg mooi vorm gegeven. Minimalistisch en praktisch. De tube is mat wit met donkerblauwe tekst. De tube bevat 75 ml crème.
SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCBoven zie je de Acno Day & Night Cream op mijn hand, onder is de crème uitgesmeerd. De crème is wat dikker en meer voedend dan ik had verwacht. De geur is een typische ‘natuurlijke’ geur. Ik vind het lastig om deze geur te omschrijven, ik vind het zelf lijken op lavendel. Ik heb gemerkt dat ik deze geur ’s avonds prettiger vind dan in de ochtend.SAMSUNG CSCOp de tube staan ook verschillende keurmerken voor onder andere veganisme en ecologische verantwoordheid.

Ik vind de Acno Day & Night Cream een fijn product. Ik merkte dat mijn huid rustiger werd, maar een drastisch verschil in de hoeveelheid onzuiverheden merkte ik niet. Ik gebruik deze crème nu als nachtcrème, hiervoor vind ik het een erg prettige crème. Voor overdag vind ik hem wat te voedend. Ik zou de Acno Day & Night Cream aanraden aan meiden die last hebben van onzuiverheden en daarnaast een gevoelige huid hebben.

Geef een reactie

