Quote of the week #18

Welkom bij Quote of the week #18! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.No one has ever become poor by giving #18

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

No one has ever become poor by giving

Geven. Ik vind dat ik dat zelf wat meer mag doen. Je kunt zoveel geven, een complimentje, een donatie, een glimlach. Hier begon ik over na te denken toen een klasgenoot van mij besloot om bloeddonor te worden. Ik vind dat erg mooi en knap als je jezelf op deze manier offert voor anderen. Dat je jouw eigen behoefte op de tweede plaats zet voor iemand anders. Vaak ben ik zo met mijn eigen dingen bezig dat ik vergeet om goed na te denken over wat anderen willen of nodig hebben. Nu hoeft dat niet zo drastisch te zijn als het geven van bloed. Maar een compliment of helpende hand is snel geboden. De quote van deze week sluit hier mooi bij aan. Want niemand is ooit arm geworden van geven.

Vind jij dat je meer aan anderen kan geven?

Geef een reactie

