Review: Revlon Matte Balm Showy Flamboyante

Vandaag review ik weer een lipproduct, because I love me some lip products! De Revlon Matte lip balm trok mijn aandacht door de mooie kleur en matte finish. Ik koos voor de kleur Showy Flamboyante, een paars-roze tint.SAMSUNG CSCHier zie je de verpakking van de Revlon Matte Balm in de kleur Showy Flamboyante. Misschien ken je de bekende ‘lippotloden’ van het merk Revlon al. Zelf heb ik er al vaker over gehoord en gelezen, in Parijs kocht ik mijn eerste lippotlood. De verpakking vind ik erg mooi, een matte verpakking in de kleur van het product met zilveren tekst.SAMSUNG CSCIk koos voor de kleur 220 Showy Flamboyante. Deze kleur trok me aan omdat ik nog geen product in mijn bezit had met zo’n kleur. Ook leek me deze kleur erg mooi omdat het een matte finish heeft.SAMSUNG CSCHier zie je de balm zonder de dop. Het lijkt qua vorm dus op een potlood. Met het onderste zilveren gedeelte kun je het product verder omhoog draaien.SAMSUNG CSCDe swatch op mijn arm. Ik vind de balm niet helemaal mat, dit zorgt er wel voor dat hij comfortabel op de lippen aanvoelt. De kleur vond ik lastig te fotograferen, deze zit echt tussen roze en paars in.SAMSUNG CSCDe full-face. Op mijn lippen oogt de balm rozer dan ik had gedacht. Toch valt de kleur me niet tegen. Ook vind ik de matte finish mooi in combinatie met de kleur. Hij knalt echt van je lippen af!

Het enige minpunt vind ik dat de balm niet erg longlasting is. Wat vaker aanbrengen door de dag heen dus. Verder ben ik helemaal tevreden over de balm. De kleur is mooi, hij oogt semi-mat en voelt comfortabel aan op de lippen. Top!

De Revlon Matte Bam’s zijn onder andere via Bol.com te bestellen voor €11,95.

2 gedachtes over “Review: Revlon Matte Balm Showy Flamboyante

Geef een reactie

