Quote of the week #19

Welkom bij Quote of the week #19! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen.Happy girls are the prettiest #19

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Happy girls are the prettiest

Deze welbekende quote benoemde ik in mijn Fun Questions Tag tot een van mijn favoriete quotes. Het leek me daarom leuk om het kort over deze quote te hebben. Toen ik wat dieper na ging denken over deze quote begreep ik pas hoe erg hij klopt. Als ik aan een mooie vrouw denk, denk ik inderdaad aan een gelukkige vrouw. Toen vroeg ik me af wat ik uit wilde stralen. Blijdschap! Want dat maakt iemand echt mooi. Ik vind deze quote erg lijken op de volgende quote: A smile is the best accessory any girl can wear. En dat is waar! Dus dames, glimlach deze week extra, want dat is wat je ├ęcht mooi maakt ­čÖé

Vind jij ook dat gelukkige vrouwen het mooist zijn?

Geef een reactie

