Review: Fuji Green Bath Tea

Vandaag laat ik een bad-product zien, namelijk bad thee! Twee van mijn favoriete manieren van ontspannen worden gecombineerd in dit product: thee drinken en in bad gaan. Lees verder voor mijn mening over deze bad thee!SAMSUNG CSCAl eventjes geleden kocht ik deze bad thee bij The Body Shop. The Body Shop bracht de ‘Fuji Green Tea’ lijn uit met verschillende bad- en bodyproducten. Een erg uitgebreide lijn met leuke producten, er zijn nu ook verschillende cadeau-sets verkrijgbaar voor de feestdagen! klik hier voor de volledige lijn.

Het product dat me meteen opviel uit de collectie was de bad thee. Wat een uniek product! Wel vind ik het jammer dat je naast de bad thee een ‘bath infuser’ moet kopen. Hierin doe je de bad thee en vervolgens hang je hem in je bad.

Fuji Green Bath Tea

SAMSUNG CSCLaten we beginnen met de bad thee. Ik vind de verpakking leuk, een blik met het logo van de Fuji Green Tea-lijn erop. Jammer genoeg zit er in mijn blik een deuk, maar laten we dat maar even negeren 🙂 In het blik zit 300 gr bad thee, best veel!SAMSUNG CSCDe onderkant van het blik met informatie erop. Deze thee is dus voor in bad, niet om op te drinken! 😉SAMSUNG CSCHier zie je de ingrediënten van de bad thee en nog meer informatie.SAMSUNG CSCDe inhoud van het blik: een plastic zakje met de bad thee erin. Deze bad thee zou je lichaam reinigen en zorgen voor totale ontspannenheid. Ook zou je huid er gezonder uitzien na het baden in deze thee.SAMSUNG CSCHier zie je de bad thee beter. Het is een mix van zout en theeblaadjes. De bad thee ruikt sterk naar groene thee, wat ik prettig vind. Deze lekkere geur ruik je als je in bad ligt.

Fuji Green Bath Tea €15,-

Fuji Green Bath Infuser

SAMSUNG CSCDan wil ik nog even wat informatie geven over de bath infuser. Deze moet je dus bij de bad thee kopen. Al denk ik dat de bad thee ook wel zonder de infuser gebruikt kan worden. Het enige probleem is dan dat de theeblaadjes in je bad achter blijven. Ik vind de infuser wel een leuk effect geven. Als je in bad ligt heb je het idee dat je een groot theekopje ligt te baden!SAMSUNG CSCHet bovenste deel van de infuser kan eraf gehaald worden. Dan doe je 2 eetlepels bad thee in de infuser, vervolgens hang je hem in je bad en baden maar!

Fuji Green Tea Bath infuser €6,-

Conclusie

Zelf twijfelde ik om deze bad thee met infuser te kopen. Voor deze 2 producten betaal je toch €21,-. Zelf heb ik ze in de aanbieding gekocht en toevallig is er nu een actie gaande op The Body shop site. Als je lid bent shop je alle producten met 25% korting én de verzending is gratis! Dat komt neer op €15,75 samen.

Ik ben erg tevreden over deze producten. De geur van de bad thee is heerlijk en ik vind het een feestje om dit product te gebruiken. Zelf merk ik geen effect op mijn huid, maar dit heb ik nog nooit gemerkt bij het gebruik van een bad product. Pure verwennerij dus!

 

Geef een reactie

