Quote of the week #20

Welkom bij Quote of the week #20! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. The world is a book and those who do not travel read only one page #20Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

The world is a book and those  who do not travel read only one page.

Vandaag wil ik een quote behandelen die betrekking heeft op reizen. Toen ik deze quote las kon ik me er erg in vinden. Zelf houd ik namelijk erg van reizen, ik zou het graag meer doen!  Als ik reis voel ik me echt vrij, ik ga mijn eigen weg! Daarnaast leer je meer over de cultuur en de omgeving van je bestemming. Nieuwe plekken leren kennen vind ik echt leuk  en exciting. Op mijn bucket list staan nog bezoekjes aan Santorini, Ijsland, Costa Rica, de Malediven, Ierland en de poolcirkel. Maar ook een road trip door Amerika lijkt me geweldig. Ik vind reizen een verrijking, de wereld is als een boek en diegene die niet reizen lezen maar één bladzijde.

Naar welke plek zou jij nog graag af willen reizen?

2 gedachtes over “Quote of the week #20

Geef een reactie

