Review: Zoeva Makeup Mirror + Flat Kabuki

Vandaag laat ik twee producten van het merk Zoeva zien. Zoeva ken je wellicht van hun prachtige kwasten en oogschaduw palletten. Ik kocht een kabuki kwast en een spiegel in de webshop van Zoeva.

Flat Kabuki

SAMSUNG CSCLaten we beginnen bij de kabuki kwast. Om precies te zijn: 118 Flat Kabuki. Ik was al even op zoek naar een kabuki kwast om poeder en minerale foundation mee aan te brengen. Deze van Zoeva trok mijn aandacht door de platte bovenkant. Dat leek me erg prettig werken! Voor €14,80 kocht ik deze make-up kwast.SAMSUNG CSCVeel haren! Deze zijn erg zacht en synthetisch, ook voor veganisten dus. Deze kwast zou een verfijnd en zacht resultaat geven.SAMSUNG CSCDeze tekst op de kwast vind ik een leuk detail.

Makeup Mirror

SAMSUNG CSCToen ik verder keek op de website van Zoeva kwam ik deze spiegel tegen. ‘Dat zou handig zijn voor reizen’ dacht ik. Ik heb namelijk contactlenzen en houd van het uitgebreid doen van mijn make-up. Als er maar één badkamer is, is dit echter lastig. De oplossing: een eigen spiegel 🙂 Ik kocht deze voor €8,50. SAMSUNG CSCEn hoe fancy is deze? Je klapt twee ‘luikjes’ open en tadáá, een luxe spiegel. De spiegel heeft aan de achterkant een klepje waardoor hij rechtop blijft staan. Deze kun je ook in schuinte verzetten.SAMSUNG CSCPrachtig, toch?

Conclusie

Beide producten van Zoeva bevallen me goed. De kwast is zoals ik had verwacht: van goede kwaliteit en ideaal voor het aanbrengen van poeder en minerale foundation. Ook de spiegel is erg prettig in gebruik en handig voor op reis. Ik heb hem in Parijs voor het eerst uitgetest en hij werkt top! Ik ben erg tevreden met mijn Zoeva aankopen, neem zeker eens een kijkje in hun webshop, deze staat vol mooie producten!

Geef een reactie

