Quote of the week #21

Welkom bij Quote of the week #21! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. 

Always wear your invisible crown #21

Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Always wear your invisible crown.

Vandaag wil ik het hebben over waardigheid. Ik vind namelijk dat de quote van deze week helemaal waar is: draag altijd jouw onzichtbare kroon. Hiermee wordt in mijn ogen bedoeld dat je altijd met een bepaalde eigenwaarde in het leven moet staan. Nu vind ik dit soms erg lastig en volgens mij ben ik niet de enige. Veel vrouwen en meisjes vechten met hun eigenwaarde door het beeld dat de samenleving schept van een ‘perfecte vrouw’. Als ik niet lekker in mijn vel zit kan ik soms niets bedenken dat ik mooi of goed aan mezelf vind. Alles kan beter! In plaats van deze gedachten kun je beter jouw onzichtbare kroon op zetten en je hoofd omhoog houden. Je bent prima zoals je bent!

Voel jij jezelf wel eens onzeker?

Geef een reactie

