Quote of the week #22

Welkom bij Quote of the week #22! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. The unexpected is usually what brings the unbelievable #22Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

The unexpected is usually what brings the unbelievable.

De quote van deze week gaat over het laten gebeuren van dingen. Zelf kan ik namelijk best wel een control-freak zijn. Dit merk ik bijvoorbeeld als ik op vakantie ben. Het liefst wil ik van te voren al uitgestippeld hebben welke dag we waar om welke tijd zijn en wat we gaan doen. Van het vervoer tot geschikte eettentjes in de buurt van een bezienswaardigheid, ik wil graag alles uitgezocht hebben. Wat ik echter merk is dat, hoe goed je alles ook uitzoekt, niet alles verloopt zoals je had verwacht. Soms is dit vervelend, maar soms kom je ook verrassend leuke dingen tegen. Tijdens mijn laatste trip in Parijs is me dit ook overkomen. Wel meer dan één keer! In plaats van met de metro te reizen liepen we af en toe van A naar B. Toevallig kwamen we langs een aantal leuke plekken.SAMSUNG CSCDit te schattige boekenwinkeltje bijvoorbeeld.SAMSUNG CSCOf dit sprookjesachtige parkje dat ter hoogte van de derde verdieping boven de wegen door liep.

Soms is het maar beter om niet te veel te plannen en kijken wat je tegen komt. Want de onverwachte ervaringen die je meemaakt zijn meestal de ervaringen die te mooi waren om waar te zijn.

Ben jij een control-freak?

Geef een reactie

