Kleine winter shoplog

Eigenlijk had ik mezelf voorgenomen om tot ik naar Londen toe ga (met kerst!) niets meer te kopen. Maar ik ben gezwicht, ik zag toch weer wat leuke producten die ik niet kon laten liggen. Kijk je mee naar mijn aankopen? SAMSUNG CSCHet eerste wat ik wil laten zien is deze sjaal. Ik was al langer op zoek naar een geruite sjaal. En deze kwam ik bij de Primark tegen. Ik vind het een leuke kleurcombinatie (groen, donkerblauw, rood en wit), het doet me erg aan kerst denken. Deze sjaal kocht ik voor €6,-.SAMSUNG CSCOok kocht ik bij de Primark deze zwarte top. De top heeft 3/4 mouwen en een hoge hals.SAMSUNG CSCHier zie je de hals beter. Ik vind het een leuke top, net wat specialer dan een gewone zwarte top door de hoge hals en 3/4 mouwen. Deze top kostte €4,-.SAMSUNG CSCAls laatste kocht ik bij de Primark dit jurkje. Het is een grijs, geribd jurkje met een hoge hals en een aansluitende pasvorm. Voor dit jurkje betaalde ik €12,-.SAMSUNG CSCOmdat het jurkje zo aansluitend is heb ik er een corrigerend onderjurkje bijgekocht. Mijn eerste corrigerend kledingstuk ooit! Ik heb een simpel, zwart model gekozen. Ik kocht dit jurkje in de aanbieding voor €14,40. Het jurkje kost normaal €18,-SAMSUNG CSCIk kocht nog een sjaal 🙂 Deze is wat dikker en wil ik gaan gebruiken om over mijn jas te dragen. Ik kocht deze sjaal bij Pieces voor €16,95.SAMSUNG CSCHet laatste product dat ik kocht is de nagellak die je hierboven op de foto ziet. Een nagellak met een satin finish. Sinds kort zit er een Kiko filiaal in Eindhoven en hier heb ik dit nagellakje voor €4,90 gekocht.

Dit was mijn kleine shoplog, hopelijk heb je ervan genoten!

5 gedachtes over “Kleine winter shoplog

Geef een reactie

