Review: Essence Merry Berry

Vandaag review ik twee producten uit een kerstcollectie. Namelijk de twee oogschaduws uit de Merry Berry collectie van Essence. Het mooie reliëf van de oogschaduws en de gouden bedrukking op de verpakking spraken me aan.SAMSUNG CSCHier is de verpakking duidelijk afgebeeld. Ik vind de oogschaduws erg mooi vorm gegeven. De hele collectie trouwens! Met goude letters en  veel berry kleuren, heel leuk!SAMSUNG CSCAls eerste wil ik het hebben over de beige-gouden oogschaduw. Deze oogschaduw heet 01 The Perfect Dress. In de verpakking zit 2,5 g product en je betaald €1,99 voor deze oogschaduw. Lekker budget, dus!SAMSUNG CSCDe kleur spreekt me erg aan, een neutrale shimmery tint. Daarnaast vind ik het reliëf met de cirkeltjes erg leuk gedaan. SAMSUNG CSCDe tweede kleur oogschaduw die ik kocht heet 02 The Masked Ball. Leuke namen heeft Essence bedacht! Ook deze oogschaduw bevat 2,5 g product en kost €1,99. SAMSUNG CSCThe Masked Ball is een donker-paarse tint. Ook in deze oogschaduw zitten kleine shimmers. Een erg mooie kleur die ik nog niet in mijn bezit had. En het leuke reliëf is ook in deze oogschaduw verwerkt.SAMSUNG CSCTijd voor de swatches! De bovenste kleur (The Perfect Dress) viel me een beetje tegen tijdens het swatchen. Ik moest namelijk wel vier keer met mijn vinger over de oogschaduw heen gaan om bovenstaand resultaat te krijgen. De tweede kleur (The Masked Ball) was makkelijker te swatchen.
Ik ben blij met deze twee oogschaduws. Ik vind de kleuren goed gekozen en ze zijn makkelijk te verwerken in een ooglook. The Perfect Dress is een goede allrounder en met The Masked Ball kun je een mooie paarse kerstlook maken. Check zeker even de Merry Berry collectie van Essence als je in de drogist bent!

6 gedachtes over “Review: Essence Merry Berry

Geef een reactie

