Quote of the week #23

Welkom bij Quote of the week #23! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. We are the dreamers of dreams #23Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

We are the dreamers of dreams

Deze quote is afkomstig uit het gedicht ‘Ode’ van Arthur O’Shaughnessy. Voor mij betekend deze quote dat je zelf jouw lot in handen hebt. Jij bent de dromer van je dromen! Mijn ouders hebben me geleerd om groot te dromen. Want met hard werken kun je veel bereiken. Als je iets graag wilt en er helemaal voor gaat zul je er uiteindelijk komen. Een positieve gedachte die naar mijn mening waar is. Deze gedachten wil ik deze week extra benadrukken omdat ik vind dat blijven dromen erg belangrijk is (lees meer hierover in deze QOTW). Keep on dreaming, dreamers!

Droom jij groots?

Geef een reactie

