Review: Lush Cinders + Peeping Santa

Een bad is naar mijn menging niet compleet zonder een Lush badproduct. Uit de kerstcollectie kocht ik twee producten om in bad te gebruiken. Vandaag lees je mijn mening over deze producten!SAMSUNG CSCUit de kerstcollectie van Lush kocht ik twee producten, namelijk de bathbomb ‘Cinders’ en de bubble bar ‘Peeping Santa’. De dikgedrukte titels linken naar de bijbehorende producten.

Cinders

SAMSUNG CSCAls eerste wil ik het hebben over de bath bomb Cinders. Deze heerlijk geurende bruisbal kocht ik voor €4,25.SAMSUNG CSCCinders heeft een warme geur met kaneel en sinaasappel. Erg winters! Cinders kleurt je bad zacht geel en als je hoort de bath bomb zachtjes knetteren als een haardvuurtje. Dit komt  door de rode stukjes die je bovenop de bath bomb ziet zitten. Cinders doet niets voor je huid, het is puur verwennerij.

Peeping Santa

SAMSUNG CSCOok kocht ik de bubble bar Peeping Santa. Een bubble bar moet je verkruimelen onder stromend water en zorgt voor veel bubbels. Peeping Santa kostte €5,50.SAMSUNG CSCHoe leuk ziet deze bubble bar eruit?! Hij doet me denken aan de Bombardino bath bomb uit de kerstcollectie van vorig jaar. Met zijn oogjes van chocolade en hartjes op zijn hoedje, te schattig! Naast zijn leuke uiterlijk vind ik hem ook lekker ruiken. Peeping Santa ruikt naar aardbeien en geraniums, een licht zoete geur. Het witte gedeelte van de bubble bar bestaat voor een groot deel uit cacao boter welke je droge winterhuidje weer soepel maakt. Peeping Santa kleurt je bad rood en zorgt voor veel bubbels. Zelf heb ik de bubble bar in 3 keer opgemaakt.

Over beide badproducten ben ik erg te spreken. Zelf houd ik van badproducten die mijn bad niet te donker kleuren en toch iets speciaals hebben. Beide producten voldoen aan deze eisen. Ik zou beide producten aanraden!

Geef een reactie

