Quote of the week #24

Welkom bij Quote of the week #24! Bij ‘Quote of the week’ behandel ik elke maandag een motiverend citaat om de week goed te beginnen. Dare to begin #24Bron foto klik hier.

Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

Dare to begin

Met het oog op het nieuwe jaar heb ik deze quote uitgekozen om te belichten vandaag. Ik ben niet zo van het maken van goede voornemens voor het nieuwe jaar, maar voor komend jaar heb ik toch één voornemen. Namelijk om nieuwe beginnen te maken. Voor mij betekend dit een o.a. het starten van een nieuwe opleiding. Maar ook voor vele andere zaken. Vaak ben ik bang om een nieuw begin te maken. Want wat nu als het niets wordt? Vaak houdt ik deze quote in mijn achterhoofd: If you want something you’ve never had, you have to do something you’ve never done. Komend jaar hoop ik nieuwe beginnen te maken zonder al te veel te twijfelen of me zorgen te maken. Gewoon doen en we zien wel waar het schip strandt 🙂 Graag wil ik mijn lezeressen dit meegeven komend jaar: Maak nieuwe beginnen en geniet van komend jaar!

Liefs, Emma

Geef een reactie

