Review: Rimmel Exaggerate lipliner + nude lipstick

Vandaag review ik twee producten van Rimmel. Namelijk de Exaggerate lipliner en een nude lipstick uit de lijn van Kate Moss. Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit van beide lipproducten.SAMSUNG CSCHierboven zie je de twee producten die ik gekocht heb. Links zie je een nude lipstick uit de ‘Dare To Go Bare Nude Collection’ en een rode lipliner uit het vaste assortiment.

Rimmel Lasting Finish Lipstick

SAMSUNG CSCLaten we beginnen met de lipstick. Voor €9,99 nam ik deze lipstick mee. Zoals ik al zei komt deze uit de ‘Dare To Go Bare Nude Collection’. Ik vind de kleuren van de verpakking erg leuk gedaan, licht roze met in het wit ‘Kate’ erop geschreven. De verpakking voelt goedkoop aan. Erg licht en van plastic, jammer!SAMSUNG CSCHier zie je de lipstick zelf. Ik heb de kleur 45 gekozen, een roze nude kleur die naar beige neigt. De lipstick heeft een typische lipstick geur, dezelfde geur als de ‘oude’ Essence lipsticks, deze. Deze geur doet, net zoals de huls, goedkoop aan. SAMSUNG CSCDe swatch van de lipstick. Mijn meeste nude lipsticks zijn meer roze, deze lipstick is erg beige voor mijn doen. Ik was benieuwd of de lipstick mooi zou staan bij mijn bleke huid. SAMSUNG CSCHier zie je de lipstick op mijn lippen. Ik ben blij verrast! Ik had verwacht dat de lipstick mij nog bleker maakte, maar dit is niet het geval. Een mooie nude kleur.

Rimmel Exaggerate Lip Liner

SAMSUNG CSCOok nam ik voor €6,95 een rode lipliner mee. De Exaggerate Full Colour Lip Liner van Rimmel  om precies te zijn. Dit leek me een fijne lipliner om onder mijn rode NARS lipstick te gebruiken. Het is zo’n lipliner die je niet hoeft te slijpen, maar omhoog kunt draaien. Handig!SAMSUNG CSCHier zie je de lipliner. Ik heb de kleur 024 Red Diva. Je moet wel oppassen dat je de lipliner niet te ver ‘uitdraait’, hij breekt erg snel af. Ik spreek uit ervaring, helaas. De lipliner draagt een rare geur bij zich, het doet mij aan lijm denken.SAMSUNG CSCDe swatch. De kleur is wat donkerder dan ik had verwacht. Ik vind de finish erg mooi mat. Wel komen er wat ‘frutseltjes’ van de lipliner af. Ik weet niet hoe ik die dingetjes anders moet noemen, haha 🙂 . SAMSUNG CSCFull face met alleen de lipliner.

Met beide lipproducten van Rimmel ben ik erg blij. De nude lipstick doet goedkoop aan door de geur en verpakking, maar eenmaal op de lippen vind ik niks mis met de lipstick. Een mooie nudekleur! Het enige minpunt van de lipliner vind ik de geur, verder heb ik er niets op aan te merken. Een fijne lipliner die goed blijft zittenn.

 

Geef een reactie

